Cégünkről

Az INPHONE Adatfeldolgozó és Információs Szolgáltató Kft. 1998 óta van jelen a magyar piacon virtuális contact center alapokon működő szolgáltatásaival. Célunk a partnereink igényeire szabott, legmodernebb értékesítés támogató, ügyfélszolgálati és vállalati telekommunikációs megoldásokat kínálni ügyfeleinknek.

Magyarországon cégünk elsőként terjesztette ki a hoszting - vagyis a hardver erőforrás kihelyezéssel megvalósított - szolgáltatásokat a telecom és a call center világára. Hosztolt megoldásaink alapját egy nagy kapacitású, robosztus kiépítésű szerverfarmon elhelyezett call center rendszer képezi, melynek hardver és szoftver erőforrásait bérleti formában vehetik igénybe partnereink. Az általunk nyújtott komplex szolgáltatások legnagyobb előnye abban rejlik, hogy az ügyfélszolgálatok működtetését cégünk magasan képzett szakemberei biztosítják, így a szükséges informatikai és telekommunikációs beruházásokkal járó költségek és problémák teljes mértékben elkerülhetők.

Szakmai tapasztalatunknak, innovatív megoldásainknak köszönhetően tudhatjuk szerződött partnereink között a kkv szektor jelentős képviselőit éppúgy, mint az olyan neves piacvezető nagyvállalatokat, mint a Magyar Telekom vagy a Telenor.

Az eddigi rendszereink kialakítása során az ügyfelekkel való együtt gondolkodás volt a fő célunk, ennek köszönhetően számos partnerünk igen hatékonyan működő ügyfélszolgálatot alakított ki. A közös munkák során rengeteg technikai és ügyfélszolgálati szakmai tapasztalatot szereztünk, amelyekkel örömmel állunk Ügyfeleink rendelkezésére.

Környezettudatosság

Az Inphone Kft-nek – technológiai cégként – számos lehetősége nyílik arra, hogy fejlesztései, üzletmenete környezettudatos szemléletmódjával hozzájáruljon a környezet megóvásához. A munkatársak személyes elkötelezettségét is erősíteni kívánjuk, ennek egyik eszköze a Személyes Energiafelhasználási jelentés, amely minden munkatársnak éves bontásban megmutatja, hogy munkavégzése és jelenléte kapcsán az ő személyére jutó energia-felhasználás milyen tételekből és milyen költségszerkezetben alakul.

Az Inphone elkötelezettségéhez illeszkedően a SaaS szolgáltatáscsomag fejlesztése kiemelkedően hozzájárul a környezeti terhelés csökkentéséhez. A virtuális találkozók, konferenciák sok ezer kilométernyi utazás károsanyag-kibocsájtásától óvják meg a környezetet. Az infrastrukturális beruházások osztott erőforrásokkal való kiváltása az azok gyártásához kapcsolódó környezetszennyezés csökkentését eredményezi.

Külső kommunikációnkban a szolgáltatások környezet-kímélő hatását mérjük és jelenítjük meg:

  • egy-egy virtuális konferencia hány liter üzemanyag károsanyag-kibocsájtásától óvja a környezetet, a résztvevők utazásának elmaradása miatt (éves összegzés)
  • egy virtuális PBX beruházás elmaradása hány tonna CO2 levegőbe kerülését akadályozza meg (éves összegzés)

A klímavédelemhez saját telephelyünkön is hozzájárulunk: az Inphone Kft. a telephelyén, a XI. kerületi Rétköz utcában a legmodernebb, a környezetvédelmet szolgáló, elsősorban energia-hatékonyságot növelő intelligens épület-automatizálási megoldást használunk, közel 30 %-kal csökkentve nemcsak az energia-költségeinket, hanem ezáltal a környezeti terhelésünket is.

Célunk az energiaköltség csökkentése a tudatos felhasználói magatartásának kialakításával és ösztönzésével, úgy a munkatársaink mind az ügyfeleink körében.